torsdag 18. mars 2010

Mr. Paradise

Niklas fra Paradise er H-O-T! Får sommerfugler i flaggermusa hver gang han sier Tine på TV. Vi ble venner på face i stad.. Stalker? Nja litt <,3

Men over til noe helt annet.. nemlig helgen som var.
På fredag dro jeg og Camilla ut på Dickens og spiste og delte en flaske rødvin, var utrolig koselig! Så begynte vi på øl'en, cognac og gammal dansk.. og da sa det pang for begge to. Husker at jeg hadde det drit gøy i hvertfall, hoppa rundt som en fjortiss og snakka med ALLE guttene. Uffamei! Hvorfor jeg og Mads var på Edwards, aner jeg ikke.. greit slumt og sitte inne i den varmestua der samme alkoholikere fra 60-tallet. Gøy var det uansett og full ble jeg! Nok en vellykket fredagskveld, i morgen blir det fredagsfyll i Fr.stad med Trine :-D Weehooo

Tine Carita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar