mandag 12. april 2010

Heihei! Godt og se dææ!!!

Hei, jeg heter Tine og super dårlig til og blogge. Buuuuhuuu!
Men nå jeg er tilbake sikkert ;-) Er en del som har skjedd i det siste.. skal muligens snart flytte til sarp :) Å jeg gleder meg såå sykt til og få EGEN leilighet i byyyen! I går var jeg på Sarpsborg 08 kamp mot FFK, og særpingane knuste dem selvfølgelig.. gleder meg til og bli ekte særpejente jeg!! Selvom det er litt slumt da :p Hehe.. UANSETT da så var det gøøy.. sol, pølser og film-kamera der! Jadda, jeg og Camiss har blitt tv-kjendisæær. Hvis du så oss, så var det vi med ketchup i munnviken og buse på nesetuppen! ;-)

Det beste med Påska 2010 var bursdagen til Madde, bransjetreffet og nachspilla hos Phil Oscar. Hadde DU en bra påske?

NATTA! Hilsen sure-laila på bildet :)
Tine Carita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar