tirsdag 2. mars 2010

Hi fans!


Se på de kule nye solbrillene mine! Fikk endelig brukt de til jobb i dag. Deilig med SOL!!! :D bort med snøøen :@

Nå er det på tide og blogge litt igjen, siden jeg tydeligvis har lesere, ikke viste jeg. Er så mye og fortelle, men ingenting interessant..
Istad kom det en 50år gammel mann inn i butikken (Rema, hvor jeg så fint jobber) han spurte om han kunne kjøpe øl selvom kl var halv 10. Ehh nei? Okei! Han la fra seg alle varene på båndet og gikk seg en tur til.. irriterende. Så kom han tilbake og spurte om vi solgte single røyk. Ehh nei? MÅÅ han lure på ALT eller.. Så lette han langt ned i ranselen sin (sånn brun skinnransel vettu, med jernstenger på) han tok opp ett reklameblad og pekte på ett bilde med 5 grandiosa'er på. "På COOP OBS får man 5 sånne til 100 kroner, gjelder det på her også?" Merka jeg jeg ble svett og sliten inni meg.. hadde mest lyst til be han gå på kiwi og plage de der, men svarte høflig NEI! Han var like blid, pakka krydderskinka og donald-bladet sitt godt ned i ranselen.. og tusla plystrende ut.. Er det mulig?
Er så sykt mye retards på Grålum!
Ellers har jeg vondt i mandlene og vurderer sterkt og bli lesbisk :-S

Kjeeeedlig innlegg.. var egenlig ikke det jeg skulle skrive om men.. prøver på nytt i morgen! hehe, natta patta hatta, tatta ;-*

Tine Carita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar