onsdag 3. mars 2010

Han har drept noen liksom..

Satt på bussen i stad.. på bussholdeplassen på Greåker tramper en høy svær mann med halvlangt mørkt hår og skinnjakke inn. Jeg fikk frysninger av hele typen, han var ufyselig.. Han går forbi og stirrer rett på meg. Og daaa ser jeg det!!! Han hadde en tåre tatovering under ene øyet. Fikk en kjempe stor klump i halsen og blir sittende og tenke. Han som gikk forbi meg nettopp, har drept ett menneske! Det er nemlig det tatoveringen betyr :S Ekkel følelse. Alle tankene mine føy rundt i hue (hvem da? hvorfor?) Men mest tenkte jeg på ett nachspill rett før jul. Jeg hadde sovna, og en gutt fra Jessheim klippa av meg masse hår på toppen av hue. Han hadde sånn tatovering fordi han hadde drept en mann. Jeg husker forsatt ansiktet hans, merker jeg blir kvalm.. Noe av det værste jeg har opplevd faktisk. Hvorfor finnes det sånne slemme og farlige mennsker?

Lil Wayne har 4 tårer..
Leste på Wikipedia at hvis det er en tom tåre betydde det at man hadde mistet noen veldig nære. Og vist det var en fylt tåre betyr det at man har drept noen. Du ser jo hva Lil Wayne har.. vet ikke om jeg liker han lenger jeg, selvom jeg digger musikken hans. Og drepe noen blir liksom så fjernt for meg og er veldig imot vold. Det løser ingenting! Men nok seriøst snakk.. Hva syns dere om dette? Er det liksom kult og vise at man har drept noen eller? Teit!

Tine Carita

4 kommentarer:

  1. så drøøøyt, og gud så harry å tattovere det

    SvarSlett
  2. Syns sånne tatoveringer er drøyt! Er ikke pent engang.. Ser jo bare dumt ut spør du meg! Og helt ærlig tror jeg ikke alle som tattoverer det har drept noen heller, slik som lil wayne. For han er den eneste jeg syns kler det :-p hehe! Velger å tro at han ikke har drept noen. huff! :-/ men nå er jo han ''famous'' også da, folk i særp og frstad som tattoverer sånn er passe harry. haha! Fin blogg du har, Tine <3

    SvarSlett
  3. Nei, er ikke så lenge igjen nå, gjett om jeg er utålmodig a?:p haha..

    Oii, det med tatoveringen visste jeg ikke. Nå kommer jeg til å se ette folk med tåretatovering :p Creepy.. Tenk å være stolt av noe sånt :/ Håper alt er bra med deg:)

    SvarSlett
  4. Fin blogg du har :-) jeg jobber egentlig ikke som servitør i sarp, men på rødekors lokalet i fr.stad. men jeg skal jobbe for noen i familien på misjonshuset i sarp (aner ikke hvor det er...) til lørdag bare :)

    SvarSlett