fredag 5. februar 2010

Team Tine!

Jeg har herved bytta til blogspot.com, takk for det!
I dag er det finalen i det store korslaget, woho! nææt.. bitter? ja.. Iogmed at jeg egentlig skulle vært med i dette koret! Åge syns jeg var flink til og synge jooooo.. Hvorfor løy du? Neida, rock on bitches, jeg lager mitt eget kor :D Team Tine! Kjeeeedlig kor! Noen som kan tenke seg og bli med? Skal selvfølgelig ha 100 audition's, også skal jeg juge og si du er flink, også får du ikke bli med HAHA! Nei, det skal jeg ikke, alle skal få være med.. om du så synger som en SAG! hmm.. Litt "små"bitter ja.. det kan man seja! Heldigvis er programmet snart over, YES! Tilbake til vanlig hverdag..ehehe.. Håper uansett at Team Åge vinner, orker ikke han Bjarne bamsebrakar nordlendingfaen Brøndbo.. har sett rompa hans og den ække mye sexy, ta E6'en hjem du, den strakste vej!

Her er min venn snæbbus og meg, han er med i koret.. ikke jeg, buhuu, lykke til da Andreas, mener det.. jelous!!
Tine Carita

2 kommentarer:

  1. Heha! Tinemus. ÅGE VÆNT for faen! Jeg savner deg! Seriøst. Vi må prøve og få til dildoparty til fredag lissom. Har snakka med Camilla om det se. Hadde vært moro! Ring meg snart a! Love you billy <3

    SvarSlett
  2. Jeg vet :D Bra da!!!!!! yeah.. Savner deg puppelupp <3 YES! Dildoparty blir morro lizzåååm! Ringer deg på søndag ;*

    SvarSlett