torsdag 11. februar 2010

En hjernecelle igjen?

I dag har jeg vært så fyllesyk på jobben, helt ærlig.. Hvor fikk jeg den dumme ideen om at jeg skulle drikke meg full i går? Kjempe smart Tine!! Var ikke sånn litt fyllesyk heller.. var sånn døden nær opplevelse.. Svette, blod og tårer i 5 timer.. ALDRI MER!!! Heldigvis var det faktisk vært det denne gangen.. eller? Jau, Sparta's keeper fylte 30år i går.. og da hadde Madde bakt kake, laga banner og pynta, flink som ho eeer! :p Utover kvelden ble det greit mye øl, tyrker shots og møffins. Ble tilogmed nach, men når klokka nærmet seg kvart over hore6 om morran, da kasta jeg inn bjørnefitta og dro hjem.. Jeg og Julius dro og spiste hamburger på on the run før jeg fikk meg hele 4 timer på øye :-) Vanlig!

Bilder fra kvelden kommer asap!
Når det er sagt, så skal jeg faktisk drikke litt i marra igjen. Ælkis som jeg er! Da blir det dildo for alle penga hos Trinemor :-) Gøy med litt jentekos.. ehh hehe.. Så blir det en bytur etterpå, kjenner jeg oss rett! Men nå er'e kvelden.. Natta mine få små søte lesere, suss ;-*


Tine Carita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar