søndag 14. februar 2010

Hangover again!

Villeste helga på leeeenge! Har ikke vært hjemme på 2 døgn liksom, bare drukket, sovet, spist litt og drukket igjen, er'e mulig? Snakk om maskin ææ! Nå er det full skjerpings framover.. orker ikke ha DEN ølvommen til sommærn.. da henger jeg meg! Uansett så var helga magisk, selvom den var crazy drøy banana!
Ett bilde sier mer enn 1000 ord..


Jadda, her er vel kl sånn 11.00, det er 20- og jeg er midt i byen!! Så vel ut som prostituert der jeg gikk og viste meg fram.. men gøy var det, eller hva sier'u Ole? ehehe Har vel en sånn grei passe angst fra hele helga, så orker ikke snakke om det (ikke at jeg husker så mye heller) MEN når jeg får tak i alle bildene, kan det jo hende at jeg får noen mega flashbacks. Uff, gruer meg! Er så sykt mange bilder fra denne helga, men alle er snegle-trege med og legge de ut.
Så da må vi bare vente.

Har jo også vært typ Valentine's day i dag OOOOG morsdag.

V-day kan gå i skogen og dø, men morsdag liker jeg :) Gratuler til mamman min som VERDENS beste <.3 Se så søt ho er daaaaaa,
..love you 4ever langt inni hjerte!


Tine Carita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar