torsdag 18. februar 2010

OL- hoe!

Seriøst, jeg har hata OL i alle år.. men nååå, digger jeg OL! Følger med på skiskyting, sprint, snowboard, hockey, curling.. hele pakka :S Skjønner ikke no jeg, jeg finner det faktisk veldig spennende! Mamma mener det er fordi jeg begynner og bli voksen, DET tror ikke jeg! Eheh.. er vel bare konkuranse-menneske i meg som kommer frem.. Jeg er den typen som skriker og klikker når vi nesten er i mål og det er super spennende.. ja, den typen du blir flau over! :p ..I dag tok Tora Berger gull nr 100! Deilig og se at jentene står på nede i Vancouver :D

Anywhooo.. angsten fra helga er nå borte, det er deeeeilig! Nå til helga skal jeg KUN jobbe :-) Har ikke fått bildene fra helgen enda, for Trine er i POLEN.. men Madde har sendt meg noen fra onsdagen da vi feira bursdagen til Phil!


Phil ble veldig glad for overaskelsen
Madde hadde jo bakt kaker! sjekk hockeykaka aaa :p
Madde og Lena

Jonas (Som er i vancouver nå btw, og spiller hockey) og Morten
Meg :D Strike a pose!

Også jakka til Djup, hahaha!
I morgen er det helg, og den blir som sagt stille og rolig.. men neste helg når lønninga mi kommer osv.. da skal jeg på konsert :-D gleder mææææ! Å faen det er sent jooo, jeg må legge meg! Opp kl 6 i marra.. jippiiiii! Natta ;-*
Tine Carita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar