søndag 18. april 2010

1725 Sarpsborg

Jeg fikk leiligheten :-D Så nå blir jeg ekte særping!! Flytter den 1.mai, så dette går super fort. Gleder meg så ille til og ha mitt eget.. og dekorere og gjøre det fint og hjemmekoselig. Hihi! Er så heldig som har så snille foreldre og venner som vil hjelpe meg med alt. Setter jeg kjempe stor pris på! Skal ta masse bilder og vise dere når jeg er ferdigflytta.

I helga har jeg jobba, jobba og jobba :-) Trenger alle de pengene jeg kan få, nå som jeg må skaffe meg hvitevarer og diverse andre møbler. Har blitt FINN.NO-nerd de siste dagene, sjukt hva folk gir bort! Men nå skal jeg dusje, ta på pysjen og skrive lister over alt jeg må gjøre før jeg flytter.. også begynner filmen SELENA snart! Anbefaler alle se den, i hvertfall jenter. Kl 21.00 på FEM (L) Goodbye sweeties ;-*

Tine Carita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar